“M’agrada molt ajudar a les persones, especialment als infants.”

Lucía, monitora de l'espai migdia.

1.Qui ets i perquè estàs a l’escola Fluvià?

Hola, sóc la Lucía i estic a l’escola Fluvià perquè sóc la monitora de 6è vermell.

2. De què vols treballar?

Jo voldria ser psicòloga.

3. Per què vols ser psicòloga?

Perquè m’agrada molt ajudar a les persones, especialment als infants.

4. Quant fa que volsser psicòloga?

Des que era petita.

5. Estàs fent una carrera? I si no, quan la faràs?

Sí, actualment estic fent la carrera de psicològia i després faré un màster.

6. T’agrada treballar de monitora?

Sí, perquè és com guanyar experiència.

7. Què series si no poguessis ser psicòloga?

Cantant o actriu.

8. Què volies ser quan eres petita?

Des de petita sempre he volgutnser psicòloga, cantant o actriu.