“M’agrada també, doncs, transformar coses i jo crec que estem transformant els espais migdies de les escoles”

Ferran, coordinador de l'espai migdia de l’escola Fluvià.

1. Quants anys tens?

Tinc trenta-quatre anys.

2. Quants anys fa que treballes a l’escola?

Doncs ja fa uns deu anys que treballo a l’escola Fluvià.

3. T’agrada la teva feina?

Sí perquè m’agrada el món de l’educació. M’agrada també, doncs, transformar coses i jo crec que estem transformant els espais migdies de les escoles.

4. T’agradaria treballar en un altre lloc?

No la veritat és que estic bé al Fluvià. És una escola que m’agrada i port molts anys i realment és on puc desenvolupar la meva tasca de la millor manera.

5. Has treballat en un altre lloc?

He treballat a altres escoles, de fet treballo actualment a altres escoles. La veritat que de totes les escoles que he treballat, l’escola Fluvià és on em permet treballar millor i crec que és un bon lloc on estar tot el dia treballant.

6. Quin és el curs que millor es porta?

El curs que millor es porta, jo crec que tots, tots els cursos es porten bé. La veritat és que jo crec que hi ha una bona comunitat a l’escola Fluvià, però en particular, doncs, aquest any estic més treballant amb cinquè, diré que és el meu curs.

7. Per què vas començar a treballar a l’escola?

Doncs jo ja treballava al Fluvià abans, quan hi havia una altra empresa. Llavors, la van canviar,  vaig conèixer aquesta empresa, em va agradar i em vaig quedar.

8. On vius?

Abans vivia a Barcelona i ara he anat a viure a Premià de Mar perquè visc al costat de la platja. M’agrada molt fer surf, m’agrada nedar i m’agrada molt el sol i el mar, llavors decidir anar a viure a allà, al costadet de la platja.

9. Penses canviar de feina?

Bé, si canvio de feina serà per canviar de país perquè també sóc entrenador de futbol i, en el món del futbol, sempre m’han volgut fitxar d’altres països. També he treballat, en altres països, d’entrenador així que, si algun dia deixo aquesta feina, serà perquè canvio de país.