Com has arribat a ser la directora de l’escola?
Doncs perquè l’Alba va decidir que la seva etapa a l’escola havia finalitzat i això em va fer replantejar agafar el seu relleu, ja que m’estimo l’escola des de fa molts anys, primer com a mama del Jan que ha estat nou anys a l’escola Fluvià i després com a membre de l’equip directiu que han invertit molt esforç, molta feina en què segueixi millorant l’escola i, per tant, vaig pensar doncs que, ja que havia format part de l’equip directiu, podia entomar un relleu a l’escola i posar-m’hi al capdavant.
Què es fa quan ets directora d’una escola?
Es fa molta feina, molta feina que aparentment no es veu. Primer de tot, cuidar a tothom, fer que tothom se senti a gust a l’escola, que tothom vingui content amb ganes d’estar-hi, els alumnes en el vostre cas també vetllar pel vostre aprenentatge, perquè tot el que vingueu a fer a l’escola us serveixi pel vostre dia a dia i perquè creixeu com a persones i també cuidar al claustre, a totes les persones que formen part dels docents i no docents que us acompanyen i en general, vetllar perquè tot funcioni, és a dir, estar pendent de totes les coses que passen al centre per poder acompanyar-les i fer que funcionin i que vagin bé.
Com et trobes sent directora de l’escola?
Doncs molt contenta perquè tinc un equip, tant la Bea com l’Adrià que m’acompanyen, que és molt potent i que fa molt bé la seva feina i, per tant, em trobo molt contenta i molt a gust d’engegar aquest nou projecte envoltada de gent molt professional que té tantes ganes com jo.
T’agradaria millorar alguna cosa de l’escola?
Sí, crec que hi ha moltes coses a millorar i crec que ja estem millorant i aportant el nostre granet de sorra com a equip directiu, els tres amb idees noves, amb canvis que potser ara no esteu veient, però que ja s’estan canviant i millorant.
A quantes escoles has treballat?
Fa més de 18 anys que soc mestre, i per tant he treballat més o menys a vint escoles, que són moles!
Has sigut tutora algun any?
Sí, he sigut tutora, és a dir, traient aquest any de director i els quatre de secretaria pedagògica, la resta que jo he estat com a docent sempre he estat de tutora a I3, I4 i I5.
Què és el que t’agrada dels jocs de taula?
Dels jocs de taula el que més m’agrada és que a través d’ells hi ha molt d’aprenentatge. Nosaltres aprenem a través del joc d’ençà que l’ésser humà és ésser humà i, per tant, a través dels jocs seguim jugant, seguim passant-nos-ho bé i a més a més seguim desenvolupant.
Moltes habilitats del nostre cervell amb el nostre dia a dia que ens ajuda a aprendre.
Has creat algun joc de taula? Quins?
Sí, he creat uns quants jocs de taula, però que s’hagin publicat en son dos: A-NI-MA LES de la sabana i Squish it.
Quin és el teu joc de taula preferit?
És difícil escollir, però, per una banda, Squish it, perquè és el primer que vaig començar a elaborar i, per altra banda, A-NI-MA-LES de la sabana per què és el primer que he publicat i em va fer molta il·lusió.
